ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΖΩΗΣ ΤΜΗΜΑ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗς

Κυριακή, 19 Μαΐου 2013

ΤΙ ΣΟΥ ΛΕΙΠΕΙ ΚΑΙ ΝΙΩΘΕΙΣ ΚΟΥΡΑΣΗ



Συμπληρώματα σιδήρου

Ο Paul Voucher, ο οποίος σε νέα μελέτη του που δημοσιεύτηκε στην επιθεώρηση Canadian Medical Asoociation Journal διαπίστωσε ότι οι γυναίκες που έπαιρναν καθημερινά συμπλήρωμα σιδήρου 80 mg, μείωσαν την κούρασή τους στο μισό.Π
ηγιδήρου

Ο γιατρός σου μπορεί να σου συστήσει αιματολογικές εξετάσεις για να δει τα επίπεδα σου και αν χρειάζεσαι συμπλήρωμα. Καλές πηγές σιδήρου είναι επίσης οι φακές και το άπαχο μοσχαρίσιο κρέας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου